Atelier vrijdagmiddag 21 oktober 2016

Het atelier: terug van weggeweest! Op vrijdagmiddag 21 oktober a.s. hebben we ons eerste atelier op de planning staan! Tijdens een atelier bieden wij diverse verschillende activiteiten aan. Van creatieve activiteiten tot expressie/dans workshops, sport- en spelactiviteiten, een bezoekje aan een bedrijf tot aan bijvoorbeeld een wandeling in het bos.

Voor dit atelier zijn we op zoek naar hulpouders/opa's/oma's/... die een groepje kinderen willen begeleiden, samen met een andere ouder, opa, oma of leerkracht.
Ook zoeken  we 6 ouders die naast het begeleiden van een groepje kinderen ook een auto tot hun beschikking hebben.
Aanmelden kan door een mailtje te sturen naar Barbara: b.vsleeuwen@stichtingoog.nl Voor een overzicht van de activiteiten waarvoor we hulp zoeken, verwijzen we naar de mail van 12 oktober.

• hulp gezocht.png