De Wizzert draagt haar steentje bij! #SamenLoop

Op 23 en 24 juni vindt er een groots evenement in Zeeland plaats: de SamenLoop voor Hoop. De Wizzert draagt ook haar steentje bij en neemt deel met een team. Om geld bij elkaar te krijgen verzamelen we frisdrankflessen, kun je tegen betaling ukeleles volgen, verkopen we het Wizzert receptenboek en kaarsenzakken EN organiseren we een heuse high tea!

Kaartjes voor deze nu al fenomenabel culinaire high tea zijn t/m 25 mei (tussen 14.00 en 17.00 uur) te koop op school. In samenwerking met PURE, De Conversatie, Maarten van Tienen, Hoevento, Wijdeven groenten en fruit, De Pannekoekenbakker, Eethuis De Reiger en Amarant zorgen wij voor een onvergetelijke beleving. Voor slechts 7,50 euro p.p. kunt u hier bij zijn!
  • samenloop logo.png